Naloga: Napišite program v Matlabu, ki izračuna radija in središči očrtanega in včrtanega kroga trikotniku, podanemu s tremi nekolinearnimi točkami v ravnini. Program naj tudi nariše sliko trikotnika, obeh krogov in središč.

Kot podprobleme morate rešiti naslednje:

1. Kako poiskati presečišče dveh premic?

2. Kako določiti enačbo simetrale daljice?

3. Kako določiti simetralo kota?

4. Kako z ukazom plot narisati krožnico?

Program preizkusite na primeru trikotnika, podanega z oglišči T T T T T T T T T_{1}(1, 2), T T T T T T T T T_{2}(3, 1) in T T T T T T T T T_{3}(0, −1). Klic funkcije, ki izriše spodnjo sliko, naj bo oblike

risi krog([1 2;3 1;0 -1]).