1. domača naloga iz Matematičnega modeliranja

V L^{A}TEX-u prevedite za tri A4 strani besedila iz knjige [1]. Velikost črk naj bo 12pt. Strani v knjigi izberite takole: Naj bo S število, ki ga dobite tako, da vašo vpisno številko preberete od zadaj naprej in S^{∗} = S mod 293, kjer je x mod y ostanek pri deljenju x z y. Zaporedne strani, ki jih boste prevedli, izberite v knjigi [1] smiselno med stranmi 60 + S^{∗} in 80 + S^{∗}. Če je vaša vpisna številka recimo 12345678, potem je

S^{∗} = 87654321 mod 293 = 148,

torej boste lahko v knjigi [1] izbirali med (vključno) stranmi 208 in 228. Smiselno pomeni, da naj izbrano besedilo predstavlja neko zaključeno enoto, ki ima rep in glavo, in vsebuje matematične formule, številčenje, sklicevanje na formule,…. Formule, izreki, leme, razdelki, … imajo lahko novo številčenje. V literaturi navedite, katere strani ste prevedli. Pri ocenjevanju bomo upoštevali:

• slovnično pravilnost,

• matematično pravilnost,

• izgled in celovitost prevoda.

Knjigo [1] lahko dobite v matematični knjižnici. Prevod izbranih strani oddajte najkasneje do zadnjih vaj v zimskem semestru 2002/2003 asistentu na vajah ali v predalček. Oddati morate izpis prevoda in izpis L^{A}TEX kode, s katero ste napisali prevod. Prvo stran opremite z imenom in priimkom, datumom ter naslovom knjige.

Za vsa vprašanja se obrnite na svojega asistenta osebno na vajah ali po elektronski pošti.

Gašper Jaklič in Emil Žagar

Literatura

[1] W. Rudin, Real and Complex Analysis, McGraw–Hill Book Company, katerakoli izdaja.