Mnoţico točk smo doslej predstavili kot:
int tocke[MAX_TOCK][MAX_COORD];Kjer:
. 5[x, y]
. 3[x, y]
. 4[x, y]
. 0 (0, 0)
in naj bo vektor 5 vsota vektorjev 3 in 4. Kako ga dobimo? Tako, da
seštejemo koordinate (točke) 3 in 4 po komponentah:
/* Ničla predstavlja x => sestevamo x-e */
tocka[5][0] = tocka[3][0] + tocka[4][0];
/* Enka predstavlja y => sestevamo y-e */
tocka[5][1] = tocka[3][1] + tocka[4][1];
Pri tem seštevanju moramo paziti, da ne zamenjamo indeksov in se
zavedati, kaj posamezni indeksi sploh pomenijo.
Isti postopek sedaj naredimo z drugačno definicijo točk:
t_2DTocka tocke[MAX_TOCK];
/* x koordinata točke */
tocke[5].x = tocke[4].x + tocke[3].x;
/* y koordinata točke */
tocke[5].y = tocke[3].y + tocke[4].y;