Mnoţico točk smo doslej predstavili kot:
int tocke[MAX_TOCK][MAX_COORD];Kjer:
. 5[x, y] . 3[x, y] . 4[x, y] . 0 (0, 0)in naj bo vektor 5 vsota vektorjev 3 in 4. Kako ga dobimo? Tako, da seštejemo koordinate (točke) 3 in 4 po komponentah:
/* Ničla predstavlja x => sestevamo x-e */ tocka[5][0] = tocka[3][0] + tocka[4][0]; /* Enka predstavlja y => sestevamo y-e */ tocka[5][1] = tocka[3][1] + tocka[4][1];Pri tem seštevanju moramo paziti, da ne zamenjamo indeksov in se zavedati, kaj posamezni indeksi sploh pomenijo.
Isti postopek sedaj naredimo z drugačno definicijo točk:
t_2DTocka tocke[MAX_TOCK]; /* x koordinata točke */ tocke[5].x = tocke[4].x + tocke[3].x; /* y koordinata točke */ tocke[5].y = tocke[3].y + tocke[4].y;