Vaje iz Računalništva 1 dne 13.10.1998

Jana Kosec 20. oktober 1998

Uvod

Vse informacije v zvezi s predmetom dobite na internetu :

   http://valjhun.mat.uni-lj.si/~brodnik/Andrej/RacunalnistvoI

Berite si tudi novičke na naslovu fmf.prm.rac1, kamor lahko tudi pišete, če imate kakšno vprašanje.

Jezik c

Začeli smo z osnovami programiranja v jeziku c.

svincnik.c \frac{prevajanje}{compile} svincnik.obj \frac{povezovanje}{link}

svincnik.exe knjižnica

[figure]

stdio.h

V c-ju smo napisali dva programa ( svincnik.c in stevil.c ), ki jih najdete na:

               U:\brodnik\racunalnistvo1\svincnik.c
                U:\brodnik\racunalnistvo1\stevil.c

Nekaj tipk

ALT F5 pokaže izpis na ekranu po koncu izvajanja COMPILE = ALT F9 prevede program – naredi datoteko .obj

Izvajanje po korakih debuging

Postavimo se na vrstico, kjer želimo pogledati, kaj program naredi, izberemo DEBUG in TOGGLE POINTS. S tem se nam vrstica obarva rdeče. Program poženemo.

Nato spet izberemo DEBUG, INSPECT in potem izberemo spremenljivko, ki jo želimo opazovati. Če hočemo gledati, kako se naša spremenljivka spreminja po korakih, lahko enostavno pritisnemo F8 oziroma RUN in STEP OVER.