Vaja 1

Daliborko Šabič in Simona Perčič 6.10.1997

Vse, kar smo se naučili na predavanjih, lahko dobite na naslovu:

  Http://valjhun.mat.uni-lj.si/~brodnik/Andrej/RacunalnistvoI/.

Današnja snov:

• URL

• novičke

URL

URL je okrajšava za angleški izraz Universal Resource Locator, kar si lahko razlagamo kot ,,naslov“. Naslov je sestavljen iz treh delov:

• vrata

• naslov

• ostalo Vse skupaj na bi izgledalo takole:

⟨vrata⟩://⟨naslov⟩/⟨ostalo⟩ .

Oglejmo si ta primer:

Http://valjhun.mat.uni-lj.si/~brodnik/Andrej/RacunalnistvoI/

V našem primer so:

• vrata: Http

• naslov: valjhun.mat.uni-lj.si
• ostalo: ~brodnik/Andrej/RacunalnistvoI/

Novičke

se novičke so lahko preberemo na dva načina:

• s pomocjo programa Netscape

• preko Vege Preko Vege si ga ogledamo tako, da poženemo program Fnews in si izberemo novico, ki je želimo prebrati.