Na podiplomskem študiju sem opravil 20 (semestralnih) tečajev. Pri tem sem opazil, da so projekti veliko bolj koristen izziv, kot pa preveliko število domačih nalog brez pravega povdarka (čeprav se strinjam, da je pravtako pomembno novo snov utrditi vsaj z nekaterimi lažjimi nalogami).

Idealno mora biti cilj vsakega poslušalca na podiplomskem tečaju napisati vsaj en članek. Ne gre za to, da navdušite predavatelja, (čeprav niti tega ne gre zanemariti, saj so Vaši učitelji pogosto tudi Vaši ambasadorji), marveč za zagotovilo, da ste dosegli pravšnjo stopnjo in da ste odnesli dovolj od izbranega tečaja. Na ta način boste občutili, da je odgovornost tudi na Vaši strani in ne samo na predavateljivi. Začelo Vas bo zanimati dosti več, začeli si boste postavljati vprašanja, ki si jih sicer ne bi. Običajno so si začetniška vprašnja precej podobna, slej kot prej pa se izkaže, da vsaka oseba prinese kaj novega.

Če se le da, naj bo članek krona Vašega raziskovanja. Seveda ni rečeno, da se Vam bo pri vsakem tečaju posrečilo odkriti nekaj zares novega (dostikrat je za kaj takega potrebno precej časa ter še kanček sreče). Če pa že niste prišli do originalnih rezultatov, poskusite napisati krajši članek za Presek ali Obzornik (oziroma kakšno bolj poljudno revijo). V vsakem primeru, se boste morali seznaniti s tekočo literaturo (glej knjižnica), ugotovili pa boste tudi, da je za dobro pisanje potrebna vaja (zato je pomembno začeti čim bolj zgodaj).